10 Oktober 2014

Order OPK & UPT Strips Murah


Hello darls,

Ingat tak tentang niat aku nak jual opk dan upt strips murah? It's about time now bebeh! Aku dengan rasminya menjual kedua-dua opk dan upt strips ni dengan harga murah serendah RM1.00.

Kalau tengok post dulu-dulu aku memang gilos buat opk just to determine hari subur aku. Dah nama pun ada pcos, susah la nak tau hari subur kan. Hah, bulan yang aku berjaya conceived sofea dulu tu, aku memang guna opk ni. Macam gambar kat bawah. Alhamdulillah dengan bantuan opk (plus method lain-lain seperti bbt dan supplements sunnah) syukur sofea berjaya ditempelkan di dinding rahim dengan izinNya.

1) 26/10/2012 - pagi
2) 26/10/2012 - ptg
3) 29/10/2012 - pagi
4) 30/10/2012 - tghari

30/10/2012 petang
So, kalau korang berminat nak test guna opk ni dalam usaha ttc korang.. boleh lah order kat aku. Ada beberapa pakej yang ditawarkan. Harga memang fix RM1.00/pcs. Just click pada order form, buat payment, nanti aku uruskan postage. Pastu korang bergumbira lah check hari subur korang dengan strip yang banyak ni (kalau korang beli banyak laaaa ekekeke).

Order form ade kat tepi blog ek mcm gambar ni.

Tapi nak bagitau, untuk upt strip masih belum dapat stok. Bila dah ade, aku update dalam blog. So far opk dulu ada...




Thank you selamat membeli belah!

2 ulasan:

PelangiBonda berkata...

Salam... nk tny.. ada lg ke stop OPK ni.. kalo ada sy nk order.. 😊
ieqa...

Unknown berkata...

Wsalam ieqa!
InsyaAllah ada stok. Ieqa nak brapa? boleh email sy joannasethadam@gmail.com