2 Mei 2013

Maternity Pant Rocks!!!

Sejak belly makin membesar, aku dah berjinak-jinak beli seluar yang super-comfy like seluar yang besar-besar. Takde da istilah skinny pants dah.. :p (I'm not complaining about the pregnancy, tp complaint pasal aku da totally ignore image aku hahaha)

Tapi since lately aku mula terasa diriku seperti makcik-makcik... gagagagaa... mana taknye, nak gi dinner kat kedai, aku sarung t-shirt & suar besar tu... memang aku da tak kire da pasal image2 ni. Fuh sebijik macam makcik da aku ni. Cuma bila pegi keje je image tu masih tak tercalar lagi sebab aku still boleh pakai baju jenjalan / maxi aku beli sebelum preggy. Hehehe..

Last2 aku suarakan gak la isu ni kat hasben aku. Terus la si hasben cakap moh gi beli maternity pants. Dia tau banyak suar jeans maternity yang cool gak. Eh eh... dia tau lak kan??? :p

Udahnya dia bawa aku ke jusco je. Katenye start memurah dulu, kalau suke baru la simpan niat nak gi modern mom ke... (modern mom mahai hokey). Hasilnye, aku rembat satu jeans & khakis maternity kt jusco! Yey!... surprisingly sangat comfy sampai AKU KAGUM bile dah terkepit2 masuk toilet mall sebab tak tahan nak terkencing sgt, secara zuupppppp! aku trus boleh tarik je suar tu ke bawah tanpa unbutton / unzipped! woaaaaaa... suke mak! Pastu kat tepi pinggang tu die ade sediakan button, kalau korang rase longgar, button je getah tu so die boleh ketatkan pinggang. Rocks kan.

Almost 7 months masa gambar ni captured.


Haa.. ni la jeans yang hasben bought tu. Looks like normal jeans kan... ekeke. Tapi bila perut besar cam aku ni, you'll notice it's a maternity jeans since ade line getah visible kat atas perut di sebalik top aku tu. Hahaha. apo nak buek...

p/s: H&M pun maternity ware die cam whore weh! banyak cantik2 kot!!!

Tiada ulasan: