25 Mac 2013

5 months video.

Sehari sebelum pegi check-up kat klinik panel, aku gi check-up kat hukm. Patutnya visit kali ni jadi last visit sebab aku dah terangkan kat Dr hukm tu yang aku nak check-up kat klinik panel je since dekat dengan ofis aku. Unfortunately aku kena datang lagi 2 months sebab Dr cakap placenta aku sedikit bawah. But not worry, he said masih ada chance utk naik sebab baby akan bergerak sakan. So see you another 2 months. Huuuu harap2 placenta aku bergerak la ke atas. Semoga Allah berilah aku peluang untuk bersalin normal. Scan kat hukm, sekali lagi anak aku baring bersujud. Acececeehhhh... Prektis solat letew. Harap esok2 jadi anak soleh / solehah ye sayang. So, hasben takde rezeki tengok muka anak.

Next day nye, aku gi lak check-up kat klinik panel without hasben. Yela kesian die nak amek cuti banyak kali. Aku lak pegi time orang solat jumaat (tak ramai patient huhuhu). Tapi, serius terkejut campur happy bile masuk je jumpa Dr klinik panel aku utk monthly check-up terus dia scan 4D. Eh betulkan 4D ke 3D? :p
And anak aku baring terlentang! Yey! Syabas anak mommy!

Hasilnya priceless.
(Walaupun anak sibuk tunjuk kebolehan die gerak-gerak sana sini... :p)

Sian Dr. Hahaha. Sampai tak jadi nak record masuk cd bsebab gambar still tak dapat clear face lagi.

Takpela next time dah besar, dok dendiam jap eh sayang.

Tiap kali tengok video ni wat aku tersenyum. Hilang sume stress. Alhamdulillah, anak sihat kat dalam.




Dr klinik panel ni lak kate placenta aku masih berada kat lingkungan tempat yang ok. Takdela placenta previa katenye. Haish. Takpela, next visit aku nak confirmkan balik. Harap-harap la dia naik atas. Amin.  Semuanya dengan bantuan Allah.



3 ulasan:

Unknown berkata...

hehe bestnyer...jaga diri and baby ter joanna

little monster, where r u? berkata...

wow, bes nye..akak nak tanya..dapat baby gegurl or boboy?

Unknown berkata...

@atie,
:) insyaAllah TQ atie.

@little minster, where r u?
tatau lg la dear. so far x nampak pun angry bird. :)