24 Jun 2014

OPK & HCG Strips at affordable price.

Hi TTCians,

Aku often pegi watson or guardian. Sometimes ter'came' across dengan orang yang tengah belek-belek OPK or HCG Strips. Actually, personally aku rase both strips (especially OPK) mahal kalau beli dengan pharmacies. Macam kalau  hCG strips tu takpela nak beli yang mahal like clearblue sebab nak make sure kesahihan kita preggy ke tak kan? But what if, beli mahal-mahal tapi turn out tak positive ovulation (case OPK strip la).. So, personally aku akan beli yang paling affordable untuk OPK sebab belum tentu test sekali terus positif. Sometimes kena repeat banyak kali dalam sebulan untuk confirmkan hari subur tu (beside physical changes like vaginal discharge or BBT graph). Macam aku dulu buat dulu a cycle before conceived.

1) 26/10/2012 - pagi
2) 26/10/2012 - ptg
3) 29/10/2012 - pagi
4) 30/10/2012 - tghari

30/10/2012 petang
So, aku nak buat survey sikit. Kalau aku jual cuba bantu ttcian semua dgn supply opk or hCG strips dengan affordable price, ada tak yang interested. Minta jasa baik korang untuk complete survey form kat bawah. TQ sangat kawan2. Aku just nak tolong je.

Tiada ulasan: